Kontakty a známosti

Tady jsou jména lidí, které Hugo zná a často se objevují v deníku. Co víc, je tam i jeho názor na ně. Pořadí není abecední ani podle oblíbenosti, ale zkrátka podle toho jak jsem si zrovna vzpomněl. Kdyby se někdo cítil jakože by na tom seznamu měl být tak se nebojte napsat.


Finnley Lamont - Narcis. Tak nehorázný narcis, že snad vážně věří, že je tak neodolatelný že dámy a někteří pánové přicházejí do mdlob jen z pohledu na něj. Ale celkem mě baví a je jako jeden z mála lidí alespoň trochu příčetný. Tudíž jsem se rozhodl si ho držet na vodítku menších lichotek. Bydlí se mnou na pokoji a hraje na elektrickou kytaru, takže občas jammujeme. Snad jen když hraje ztrácí ten odpuzující povrchní výraz.// Pořád je to hrozný narcis, jen už trochu víc snesitelný. Co je na Finnovi nejlepší je, že se nebojí se životem experimentovat. Podobně jako já. Teda doufám, že si to užívá a že mě jen nenásleduje, to by bylo dutý. Taky se navzájem popichujeme/flirtujeme, celkem zábava.// Viděl mě, když jsem na tom nebyl zrovna nejlíp, takže ho možná budu muset fakt zabít (všiml sis taky, že ten seznam se podobá hit listu?). / XXX


Lydia Hellberg - Pár lidí říká, že Lydie je šílená. Neřekl bych, že je šílená. Lydii to akorát zatraceně pálí. Ví jak se tvářit, co říkat a jak se chovat aby zapůsobila a ráda toho využije. Díky tomu se dostává do jakési vedoucí pozice, ale nemám sebemenší tušení co na tom vidí, když to má ve výsledku víc nevýhod než výhod. Lydii bych za jiných okolností poslal vzkaz, kdybych potřeboval pomoct zakopat mrtvolu, ale jelikož jsem si téměř jistý, že by to proti mě mohla jednou použít, tak bych byl blázen kdybych to někdy udělal. Zmizela


Ruvik Hellberg - Dvojče Lydie, z těch dvou je obvykle ten rezervovanější, ale když už promluví přijde mi míň promyšlený a víc živelný než Lydie. Bydlí se mnou na pokoji a z toho můžu říct snad jen, že vážně často spí a vážně hlasitě chrápe. Zmizel


Lucas Grey - Pokud Lydie dokáže převzít jakési vůdcovství s určitou grácií, Lucas se o to musí zoufale snažit. Řekl bych, že okolo chce vytvořit jakousi auru nebezpečí nebo něčeho podobného, ale ve výsledku vypadá tahle aura uměle právě tím jak moc se snaží. Přitom je jinak v pohodě, takže by stačilo se zbavit té snahy.// Lucas je celkem cool. Někdy o prázdninách před třeťákem jsme si začali víc rozumět. No a tak jsem mu nabídl místo bubeníka v kapele, který vzal. Pořád je temnohusťák, ale v rámci mezí. Patří mezi málo lidí o kterých bych mohl říct, že jsou přátelé a to se cení. / X


Sebastian Clarke - Seb je zajímavý. Možná je dětinský a naprosto společensky neohrabaný, ale tyhle blbosti dělá čistě pro to aby pobavil ostatní a zároveň sebe. Nemyslím si, že jsem ho zatím viděl vážného. O to víc mě zajímá jak by se ve vážné situaci zachoval. Mrtvej


Alice Von Thean - Ošetřovatelka v Bradavicích. Má zajímavou kombinaci toho, že se s nikým nepáře a zároveň dokáže být starostlivá zároveň. Co jsem se dozveděl tak je z nějaké šíleně staré rodiny, která pochází z ještě daleko starší rodiny, ale naštěstí se nechová jak dokonalost sama. Vychovává malého caparta.


Marry Spring - Chodila do sedmáku když jsem byl v prváku. Ani už nevím jak jsem se k ní přichomítnul. Vlastně ji moc neznám, jen mi přijde tak nějak cool.

Ethan Natherny - Prvák co se nám dostal do zmijky. Krycí jméno bloncka. Naštěstí je v pohodě, dokonce mě celkem baví. Jen se trochu ztrácí mezi lidma se silnějším charakterem. Uvidíme co se z něj vyklube. / Už druhák, ale zbytek pořád platí.


Avaline Tennesley - Další prvák ze zmije. Zajímavá, mám pocit že bude živočišnější povahy. Zatím se zdá v pohodě. Uvidíme jak se vyklube./ Už druhák. Potvrdilo se, že je divoká, ale fakt vtipná a jakkoliv nerad to říkám, tak projevila zájem o moje problémy. Takže možná i něco tuší.


Taylor Coleman - A další prvanda, opět zmije. Podobně živelná jak Av, jen mi přijde, že si drží menší odstup. Jako u ostatních prváků mi zatím nezbývá nic jinýho, než pozorovat a zjistit jak se vybarví. Zmizela


Victoria Ayers - Druhačka od nás ze Zmije, kdoví proč jsem si jí nezapsal předtím, rozhodně jsem si jí všiml. Možná to bude tím, že je docela tichá, ale rozhodně to není tím, že by neměla co říct. Spíš takové to klasické tichá voda břehy mele. Mám pocit, že bude neobvykle dobrý komplic ve zločinu.


Velt Lambdoy - Seznámili jsme se díky klubu mudlů. Je celkem vtipný a má pár fakt dobrých předností. A rád se baví. Ale občas mě děsí, ta jeho garderóba, třeba protože rád nosí svatozáře. Co jsem zjistil o prázdninách, když bydlím u Fi, tak je docela Suzie the homemaker a celkem zvládá se starat o domácnost./ XXX

Fiona Azzuro - Moje krevní skupina. Nezkazí žádnou zábavu a je pro každou špatnost. Taky není jak zbytek dospěláků šokována mou láskou pro alkohol (jako kdyby oni poprvé strčili čumák k lahvi až když oficiálně mohli). Což se cení, zvlášť když mi nenápadně nějakou tu láhev podstrčí. Přes prázdniny u ní bydlím

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář? Gimme! Gimme! Gimme!